გეკვეთილის გეგმები


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  სოფიო რობაქიძე
საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/ კლასი: დაწყებითი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 25
გაკვეთილის თემა: მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვები
გაკვეთილის მიზანი:
·         მოსწავლეები ისწავლიან მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს და შეძლებენ  მათ გამოყენებას შესაფერის გრამატიკულ კონტექსტში
·         ტექნოლოგიების გამოყენება
  • საღი მსჯელობა და აღქმა;


აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო (წთ)
1
საშინაო დავალების გამოკითხვა _კითხვა პასუხი (რა გავიგეთ, რომელი სავარჯიშო იყო შედარებით რთული)
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდი.
საკლასო
დაფა, ცარცი, მარკერი
3

გაკვეთილის მიზნის და შეფასების რუბრიკის გაცნობა
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდი.
საკლასო
ფურცელი, კომპიუტერი, პროექტორი
2
2
გამოწვევის ფაზა_ მოსწავლეები კითხვა პასუხის რეჟმში იხსენებენ  can მოდალურ ზმნას და მარტივად ათანხმებენ მას პირსა და რიცხვში
I,he,she,it, we,you, they _can

ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდი.
საკლასო
დაფა, ცარცი, მარკერი
3

3

მოსწავლეები ეცნობიან ახალ მოქმედბის აღმნიშვნელ სიტყვებს Power Point პრეზენტაციაში მომზადებული ე.წ. მოძრავი  „ფლეშ ბარათების“ საშუალებით (სურათი, წაკითხვა, ხმა) რესურსი #1

დემონსტრირების მეთოდი

საკლასო

პროექტორი, კომპიუტერი,დინამიკები, power piont პრეზენტაცია

6
4
მოსწავლეები ცდილობენ იპოვნონ სურათის შესაბამისი სიტყვა (გამოსაძახებელი ჩხირების გამოყენება) power point -ში მომზადული რესურსი აქტივობა #2 Choose the Number &
Click the  Correct Button
რესურსი #1

დემონსტრირების მეთოდი
საკლასო
პროექტორი, კომპიუტერი, power piont პრეზენტაცია
6
5
სიტყვების განმტკიცების მიზნით მოსწავლეებს ჯგუფებში (4ჯგუფი) ურიგდებათ კონვერტები (თითო ჯგუფი 4 კონვერტი), რომელშიც მოცემულია დაჭრილი ორმხრივი ფაზლები,ერთ მხარეს სიტყვა მეორე მხარეს ფოტო. მოსწავლეები აწყობენ სიტყვებს და დროის ამოწურვის შდეგ ჯგუფებში კითხულობენ რომელი სიტყვები მიიღეს და რამდენად სწორად შეადგინეს ფაზლები
.ჯგუფური (collaborative) მუშაობა
ჯგუფური
ფურცელი, კონვერტი, ფაზლები
7
6
სიტყვების განმტკიცება_ მასწავლებელი ისევ გამოსაძახებელი ჩხირების მეშვეობით იძახებს მოსწავლეებს და ისინი POWER POINT პრეზენტაციაში მომზადებულ ფაილში ცდილობენ ჩასვან გამოტოვებული ასო  Find the missing letter

ჯგუფური
პროექტორი, კომპიუტერი, power piont პრეზენტაცია
5

მოსწავლეები ჯგუფებში წერენ წინადადებებს can +action words და შემდეგ კითხულობენ მათ მიერ შედგენილ წინადადებებს ხმამაღლა
წერითი მუშაობის მეთოდი
ჯგუფური

6
7
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს გასასვლელ ბარათებს შემდეგი კითხვებით:
1.   რა გაიგეს ამ გაკვეთლზე
2.   მოეწონათ თუ არა დღევანდლი გაკვეთილზე გამოყენებული  ელექტრონული რესურსები

წერითი მუშაობის მეთოდი
ჯგუფური
ქაღალდი, კალამი
3
8
საშიანაო დავალება:
შეადგინეთ წინდადბები და გადაიყვანეთ კითვითში და უარყოფითში
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდი.
საკლასო
დაფა, ცარცი, მარკერი
2
9
შეფასება
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდი.
ჯგუფრი/საკლასო
ქაღალდი, პროექტორი, კომპიუტერი
2

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.                                                                         
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე წიგნი და სხვა);
·           ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.

უცხ.დ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრრებული მინიდიალოგების /მონოლოგების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს უკავშირებს ილუსტრირებულ პერსონაჟთა გამომეტყველებას;
·           ამოცნობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს, ენობრივ ფორმულებს და მათზე დაყრდნობით რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთან.
უცხ.დ.II.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს აღწერილ პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს და აკავშირებს მას შესაბამის ნახატთან/ ჟესტიკულაციით განასახიერებს/ ხატავს/ მიუთითებს რეალურ საგანზე;
·           აკავშირებს მოქმედებებს პერსონაჟებთან;
·           ამოიცნობს მოქმედებათა თანმიმდევრობას.

მოსმენის სტრატეგიები
უცხ.დ.II.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა, როდესაც მოსწავლე:
·           ცდილობს უცნობი სიტყვების, გამოთქმების დამოუკიდებლად ამოცნობას ნაცნობ ვერბალურ თუ არავერბალურ ელემენტებზე დაყრდნობით (მაგ., ჟესტიკულაცია, სხვადასხვა ტიპის ხმაური, ინტონაცია, ილუსტრაცია).

მიმართულება: კითხვა
უცხ.დ.II.5.მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა.
 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           დამახსოვრებულ სიტყვებში ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს და აკავშირებს მათ შესაბამის ბგერებთან;
·           შიფრავს და ხმამაღლა კითხულობს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.

მიმართულება: წერა
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ნაწერიდან ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.

უცხ.დ.II.8. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ- ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           სურათებით წარმოდგენილ ან მასწავლებლის მიერ ჩამოთვლილ სიტყვებს აჯგუფებს თავკიდურა ბგერის მიხედვით;

უცხ.დ.II.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • ახერხებს ყურადღების კონცენტრირებას;
  • ცდილობს, დაიცვას დროის ლიმიტი ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას.


უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ ოსწავლე:
·           სხვებს აცდის პასუხის დასრულებას;
·           უსმენს თანაკლასელებს, მასწავლებელს;
·           თანატოლს ეხმარება იმ საკითხებში, რომლებშიც თვითონაა ძლიერი;
·           ცდილობს, მეწყვილესთან ერთად გადაჭრას დასმული ამოცანა.






შეფასების რუბრიკა:
(მოსწავლიs შეფასების  კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
მაღალი
მოსწავლე იმახსოვრებს მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს და ახერხებს მათ გამოყენებას მარტივი წინადადებების ასაწყობად
ვერ ახერხებს სიტყვების დახსომებას და შესაბამისად ვერ იყენებს მას მარტივი წინადადებების ასწყობად
ნაწილობრივ შეუძლია დაიხსომოს და შეცდომებით იყენებს მარტივი წინადადებების ასაწყობად
ახერხებს სიტყვების დახსომებას , მაგრამ უჭირის მისი სწორი გამოყენება წინადადებების შესადგენად
მოსწავლეს კარდად შეუძლია როგორც სიტყვების დახსომება  ისე მათი გამოყენება წინადადებების შესადგენად.
მოსწავლე თანამშრომლობს და აქვს კომუნიკაცია თანაკლასელებთან
მოსწავლე ვერ ახერხებს თანატოლლებთან კომუნიკაციას და თანამშრომლობას
უჭირის როგორც თანამშრომლობა ისე კომუნიკაცია
ახერხებს კომუნიკააციას, მაგრამ უჭირს თანამშრომლობა
მოსწავლე თავისუფლად ახერხებს, როგორც კომუნიკაციას ისე თანამშრომლობას
მოსწავლე იყენებს ტექოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
მოსწავლე ვერ იყენებს ტექნოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
მიზნობრივად ვერ იყენებს
მეტწილად იყენებს ტექნოლოგიებს
მოსწავლე თავისუფლად იყენებს ტექნოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით


ხელმოწერა: ს. რობაქიძე
თარიღი:ივლისი 2018 წელი

No comments:

Post a Comment