გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: სოფიო რობაქიძე
საგანი:
ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/
კლასი: დაწყებითი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
25
გაკვეთილის თემა:
მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვები
გაკვეთილის მიზანი:
·
მოსწავლეები
ისწავლიან მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს და შეძლებენ მათ გამოყენებას შესაფერის გრამატიკულ კონტექსტში
·
ტექნოლოგიების გამოყენება
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო
რესურსი
|
დრო
(წთ)
|
1
|
საშინაო დავალების გამოკითხვა _კითხვა
პასუხი (რა გავიგეთ, რომელი სავარჯიშო იყო შედარებით რთული)
|
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი
მეთოდი.
|
საკლასო
|
დაფა, ცარცი, მარკერი
|
3
|
|
გაკვეთილის მიზნის და შეფასების
რუბრიკის გაცნობა
|
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი
მეთოდი.
|
საკლასო
|
ფურცელი, კომპიუტერი, პროექტორი
|
2
|
2
|
გამოწვევის ფაზა_ მოსწავლეები კითხვა
პასუხის რეჟმში იხსენებენ can მოდალურ ზმნას
და მარტივად ათანხმებენ მას პირსა და რიცხვში
I,he,she,it, we,you, they _can
|
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი
მეთოდი.
|
საკლასო
|
დაფა, ცარცი, მარკერი
|
3
|
3
|
მოსწავლეები ეცნობიან ახალ მოქმედბის
აღმნიშვნელ სიტყვებს Power
Point პრეზენტაციაში მომზადებული ე.წ. მოძრავი „ფლეშ ბარათების“ საშუალებით (სურათი, წაკითხვა,
ხმა) რესურსი
#1
|
დემონსტრირების მეთოდი
|
საკლასო
|
პროექტორი, კომპიუტერი,დინამიკები,
power piont პრეზენტაცია
|
6
|
4
|
მოსწავლეები ცდილობენ იპოვნონ სურათის
შესაბამისი სიტყვა (გამოსაძახებელი ჩხირების გამოყენება) power point -ში მომზადული
რესურსი აქტივობა #2 Choose the Number &
Click the Correct Button რესურსი #1 |
დემონსტრირების მეთოდი
|
საკლასო
|
პროექტორი, კომპიუტერი, power piont პრეზენტაცია
|
6
|
5
|
სიტყვების განმტკიცების მიზნით
მოსწავლეებს ჯგუფებში (4ჯგუფი) ურიგდებათ კონვერტები (თითო ჯგუფი 4 კონვერტი), რომელშიც
მოცემულია დაჭრილი ორმხრივი ფაზლები,ერთ მხარეს სიტყვა მეორე მხარეს ფოტო. მოსწავლეები
აწყობენ სიტყვებს და დროის ამოწურვის შდეგ ჯგუფებში კითხულობენ რომელი სიტყვები მიიღეს
და რამდენად სწორად შეადგინეს ფაზლები
|
.ჯგუფური (collaborative) მუშაობა
|
ჯგუფური
|
ფურცელი, კონვერტი, ფაზლები
|
7
|
6
|
სიტყვების განმტკიცება_ მასწავლებელი
ისევ გამოსაძახებელი ჩხირების მეშვეობით იძახებს მოსწავლეებს და ისინი POWER
POINT პრეზენტაციაში მომზადებულ ფაილში ცდილობენ ჩასვან გამოტოვებული ასო Find the missing letter
|
|
ჯგუფური
|
პროექტორი, კომპიუტერი, power piont პრეზენტაცია
|
5
|
|
მოსწავლეები ჯგუფებში წერენ წინადადებებს
can +action words და
შემდეგ კითხულობენ მათ მიერ შედგენილ წინადადებებს ხმამაღლა
|
წერითი მუშაობის მეთოდი
|
ჯგუფური
|
|
6
|
7
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს გასასვლელ ბარათებს
შემდეგი კითხვებით:
1.
რა გაიგეს ამ გაკვეთლზე
2.
მოეწონათ თუ არა დღევანდლი გაკვეთილზე გამოყენებული
ელექტრონული რესურსები
|
წერითი მუშაობის მეთოდი
|
ჯგუფური
|
ქაღალდი, კალამი
|
3
|
8
|
საშიანაო დავალება:
შეადგინეთ წინდადბები და გადაიყვანეთ
კითვითში და უარყოფითში
|
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი
მეთოდი.
|
საკლასო
|
დაფა, ცარცი, მარკერი
|
2
|
9
|
შეფასება
|
ვერბალური, ანუ ზეპირსიტყვიერი
მეთოდი.
|
ჯგუფრი/საკლასო
|
ქაღალდი, პროექტორი, კომპიუტერი
|
2
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს
უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
სათანადოდ რეაგირებს
მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., ადექი, დაჯექი,
მოდი დაფასთან, გადაშალე წიგნი და სხვა);
·
ასრულებს მასწავლებლის
ინსტრუქციებს.
უცხ.დ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების /მონოლოგების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს უკავშირებს
ილუსტრირებულ პერსონაჟთა გამომეტყველებას;
·
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს, ენობრივ
ფორმულებს და მათზე დაყრდნობით რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთან.
უცხ.დ.II.3. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამოიცნობს აღწერილ პერსონაჟს,
ცხოველს, საგანს და აკავშირებს მას შესაბამის ნახატთან/
ჟესტიკულაციით განასახიერებს/ ხატავს/ მიუთითებს რეალურ საგანზე;
·
აკავშირებს მოქმედებებს
პერსონაჟებთან;
·
ამოიცნობს მოქმედებათა
თანამიმდევრობას.
მოსმენის სტრატეგიები
უცხ.დ.II.4. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა, როდესაც მოსწავლე:
·
ცდილობს უცნობი სიტყვების, გამოთქმების დამოუკიდებლად
ამოცნობას ნაცნობ ვერბალურ თუ არავერბალურ ელემენტებზე დაყრდნობით (მაგ., ჟესტიკულაცია, სხვადასხვა ტიპის ხმაური,
ინტონაცია, ილუსტრაცია).
მიმართულება: კითხვა
უცხ.დ.II.5.მოსწავლეს
შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
დამახსოვრებულ სიტყვებში
ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს და აკავშირებს მათ შესაბამის ბგერებთან;
·
შიფრავს და ხმამაღლა კითხულობს სიტყვებს, მოკლე
წინადადებებს.
მიმართულება: წერა
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების,
წინადადებების წერა.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
ნაწერიდან
ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.
უცხ.დ.II.8. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ- ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სურათებით წარმოდგენილ ან მასწავლებლის
მიერ ჩამოთვლილ სიტყვებს აჯგუფებს თავკიდურა ბგერის მიხედვით;
უცხ.დ.II.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- ახერხებს ყურადღების კონცენტრირებას;
- ცდილობს, დაიცვას
დროის ლიმიტი ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას.
უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს
თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სხვებს აცდის პასუხის დასრულებას;
·
უსმენს თანაკლასელებს, მასწავლებელს;
·
თანატოლს ეხმარება იმ საკითხებში, რომლებშიც თვითონაა ძლიერი;
·
ცდილობს, მეწყვილესთან ერთად გადაჭრას
დასმული ამოცანა.
შეფასების რუბრიკა:
(მოსწავლიs შეფასების კრიტერიუმები და/ან
რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაღალი
|
მოსწავლე იმახსოვრებს
მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს და ახერხებს მათ გამოყენებას მარტივი წინადადებების
ასაწყობად
|
ვერ ახერხებს სიტყვების დახსომებას და შესაბამისად ვერ იყენებს მას მარტივი
წინადადებების ასწყობად
|
ნაწილობრივ შეუძლია დაიხსომოს და შეცდომებით იყენებს მარტივი წინადადებების
ასაწყობად
|
ახერხებს სიტყვების დახსომებას , მაგრამ უჭირის მისი სწორი გამოყენება
წინადადებების შესადგენად
|
მოსწავლეს კარდად შეუძლია როგორც სიტყვების დახსომება ისე მათი გამოყენება წინადადებების შესადგენად.
|
მოსწავლე თანამშრომლობს
და აქვს კომუნიკაცია თანაკლასელებთან
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს თანატოლლებთან კომუნიკაციას და თანამშრომლობას
|
უჭირის როგორც თანამშრომლობა ისე კომუნიკაცია
|
ახერხებს კომუნიკააციას, მაგრამ უჭირს თანამშრომლობა
|
მოსწავლე თავისუფლად ახერხებს, როგორც კომუნიკაციას ისე თანამშრომლობას
|
მოსწავლე იყენებს
ტექოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
|
მოსწავლე ვერ იყენებს ტექნოლოგიებს
საგანმანათლებლო მიზნით
|
მიზნობრივად ვერ იყენებს
|
მეტწილად იყენებს ტექნოლოგიებს
|
მოსწავლე თავისუფლად იყენებს ტექნოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
|
ხელმოწერა: ს.
რობაქიძე
თარიღი:ივლისი
2018 წელი
No comments:
Post a Comment